stridis.blogg.se

En blogg av en totalt nybörjare på bloggning. Den kommer handla om mitt liv med mina knasiga hundar, min viktminskningsresa, mina intressen och allt jag kommer på att skriva om.

4/6 2015

Publicerad 2015-06-04 14:01:55 i Allmänt

Nu har det nästan gått två år sedan operationen. Vikten har i stort sett stabiliserats nu. Jag gick ner till 51 kg under tiden jag vårdade min mamma, men har senaste veckan gått upp till 53 igen. Sedan jag sist skrev så har jag börjat rida igen, en gång i veckan. Måtten idag var:
Byst: 88 cm
Midja: 67 cm
Rumpa: 86 cm
Lår: 46,5 cm
Vad: 33,5 cm

Min mamma gick bort den 19/5 2015 efter en lång tids sjukdom. Nu vet jag hur det ser ut när man dör av lungcancer, det är något jag inte vill att NÅGON!!! ska behöva uppleva. SÅ SNÄLLA - SLUTA RÖKA!!! Jag är ändå glad och tacksam att jag fick möjligheten att vårda min älskade mamma hennes tre sista veckor i livet och jag var med ända till slutet. Vi fick en helt enorm kontakt och berättade hemlisar för varandra och hade det väldigt mysigt trots allt. Ta hand om era föräldrar innan det är för sent!
Kramar från Anneli

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli Strid

Medelålders, ganska överviktig, hundgalen tjej i mellansverige.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela