stridis.blogg.se

En blogg av en totalt nybörjare på bloggning. Den kommer handla om mitt liv med mina knasiga hundar, min viktminskningsresa, mina intressen och allt jag kommer på att skriva om.

Samtal från Lindesberg

Publicerad 2013-05-15 19:17:47 i Allmänt

Alldeles nyss (18.45) Ringde en sköterska från Lindesbergs lasarett. Hon vill att jag kommer dit på tisdag klockan 08.30 för operationsplanering. Jag ska vara fastande sedan midnatt och ska ta med mediciner och cambridge för att ta efter provtagningarna.
Hon berättade att jag innan operationen kommer få en kallelse till en dietist och så berättade hon att
 
Söndag 9/6 blir jag inlagd och
Måndag 10/6 är det OPERATION
 
Jisses vad fort det går nu. Har 1000 fjärilar i magen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli Strid

Medelålders, ganska överviktig, hundgalen tjej i mellansverige.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela