stridis.blogg.se

En blogg av en totalt nybörjare på bloggning. Den kommer handla om mitt liv med mina knasiga hundar, min viktminskningsresa, mina intressen och allt jag kommer på att skriva om.

Mina Hundar

Publicerad 2013-05-21 20:27:00 i Allmänt

Här kommer några nyare bilder på älsklingarna. De har också en del bilringar.
 
 
Holger
 
 
Troja solar
 
 
Hjördis älskar vår nya säng!
 
Kelly. 
Jag blev faktiskt lite besviken på Kelly igår. Vi har fått en ny granne med uteplatserna mot varandra. Deras lilla Jack Russel är en hopplös skällare och i vredesmod släppte jag ut Kelly för att hon skulle skrämma denne lilla Russel till tystnad. Ett enda litet, ganska ljudlöst voff kunde hon häva ur sig, så hon fick gå in igen:(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli Strid

Medelålders, ganska överviktig, hundgalen tjej i mellansverige.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela