stridis.blogg.se

En blogg av en totalt nybörjare på bloggning. Den kommer handla om mitt liv med mina knasiga hundar, min viktminskningsresa, mina intressen och allt jag kommer på att skriva om.

DAG 1 Start med Flyt.

Publicerad 2013-05-15 17:48:40 i Allmänt

Onsdag 15/5 2013
 
Nu har det börjat! Första dagens bantning inför operationen. Jag blev i första hand rekommenderad att dricka Modifast, men jag vet sedan tidigare, att jag gillar Cambridge bättre, så jag köpte på mig det för 15 dagar så länge. 
Har idag hittills ätit/druckit två stycken. Jordgubb och Choklad, plus en liter vatten so far. Har ställt klockan med alarm på mattiderna så jag inte glömmer bort att ta dem.
 
Här är startmåtten:
Vikt: 98,5 kg
Byst: 119 cm
Midja: 113 cm
Rumpa: 112 cm
Lår: 65,5 cm 
Vader 40,5 cm
 
Jag kommer ta bilder vecka för vecka, men är osäker på om jag törs lägga ut dem här. Det är nog jobbigt just nu att bara skriva om alla centimetrar och vikter. Skäms över hur stor jag faktiskt är.
 
Inte hungrig, inte sugen på något faktiskt. Lite huvudvärk, men det är inte ovanligt alls.

Kommentarer

Postat av: Lise-Lott

Publicerad 2013-05-15 19:45:15

Du är sååå himla modig och duktig ... Du vet var jag finns om du vill <3 Heja Heja Heja

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli Strid

Medelålders, ganska överviktig, hundgalen tjej i mellansverige.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela