stridis.blogg.se

En blogg av en totalt nybörjare på bloggning. Den kommer handla om mitt liv med mina knasiga hundar, min viktminskningsresa, mina intressen och allt jag kommer på att skriva om.

Söndag 19/5 2013/Flyt dag 5

Publicerad 2013-05-19 21:36:25 i Allmänt

Vaknade efter alldeles för få timmar kändes det som. Jobbade till 03 i fredags och 01.30 igår. Ställde mig på vågen (som jag lovat mig själv att INTE göra) och hade gått upp ett halvt kilo. Fan också, men så började jag tänka och kom fram till att det måste bero på att jag inte har druckit tillräckligt när jag jobbade. Men jag drack ialla fall tillräckligt för att vara tvungen att pinka 5 ggr igår. Att använda våra toaletter ute vid ändhållplatserna är det äckligaste jag vet, men nu har jag inget val. Idag verkar matlusten ha avtagit. Känner ingen hunger och är inte sugen på nånting alls. Satt bredvid vid matbordet idag när övriga familjen åt tortillas. Jag fick nöja mig med 2,5 dl grönsaksbuljong. Nu ska jag slå på någon serie och ta fram stickorna en stund innan läggdags. En och en halv socka kvar sedan är det slut på strumpstickning för en lång tid framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anneli Strid

Medelålders, ganska överviktig, hundgalen tjej i mellansverige.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela